Cum sa ai un somn odihnitor

Somnul iti influenteaza activitatea de zi cu zi, si fara un stil de viata stabil este greu sa iti gasesti linistea catre un somn odihnitor. Indiferent de ce activitati ai a doua zi, somnul de dinainte este important, daca a fost unul agitat, sigur te vei simti obosita si nu vei vea dispozitia necesara sa continui.

Pe langa programul de culcat la aceeasi ora in fiecare noapte, si mancat cu cel putin 3-4 ore inainte de somn, ambianta dormitorului este esentiala.

Un factor fundamental este lenjeria de pat. Daca te foiesti, transpiri si te trezesti pe parcursul noptii, aceasta poate fi de vina. Verifica-i eticheta si daca nu contine o cantitate ridicata de fibre naturale precum bumbac, in, lana sau matase, renunta la ea. Acelasi lucru fa si cu pilota, daca este de proasta calitate aceasta te poate supraincalzi si determina transpiratia sa se formeze. Alege o pilota de calitate superiora si vei observa diferenta.

Lenjerie de pat din bumbac satinat Hobby Home Sienna crem 2 persoane

Lumina de afara poate deranja si ea, si este recomandat sa o elimini achizitionand draperii de culori inchise.

Pentru interiorul dormitorului este bine sa folosesti culori cu impact pozitiv asupra creierului, precum albastru, bleu, galben, verde, sau protocaliu. Acestea au efect de relaxare, exact ceea ce ai nevoie pentru a avea un somn lin.

Lenjerie de pat din satin Clasy Marvella v2 negru 2 persoane

Cu jumatate de ora inainte sa te pui in pat, in loc sa iti verifici e-mail-urile sau sa te uiti la televizor, citeste pana adormi.  Daca te uiti in camera la TV inainte sa te pui in pat, renunta la el mutandu-l in camera de zi. Acest lucru poate provoca tulburari in timpul somnului si te poti trezi indispusa. La fel procedeaza si cu calculatorul si cu telefonul. Este bine ca acestea sa stea cat mai departe de locul in care dormi, deoarece pot emana radiatii ce afecteaza sanatatea. Este adevarat ca radiatiile nu sunt degajate cantitati foarte mari, dar in timp se acumuleaza. In plus, acestea pot afecta sistemul nervos, ducand la depresie si stari de nervozitate.

Lenjerie de pat satin Issimo Greenwich 2 persoane

Perna sa fie una potrivita pentru pozitia in care dormi. Altfel va crea disconfort si agitatie in timpul somnului. Ia-o pentru pozitia in care dormi. De preferat este sau aiba umplura antialergica, care sa respire. Daca esti o persoana care doarme intr-o parte sau be burta, recomand perna anatomica. O folosesc de ceva vreme si sunt foarte multumita de ea. Aceasta este recomandata si de catre specialistii in domeniul sanatatii.

Tu cum te pregatesti pentru un somn linistit ? Scrie-ne raspunsul tau in comentarii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *